مکانی برای تشنگان مدیریت
19 / 2 / 1391برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : محمد امینی

به هرکدام از ما استعدادها و توانایی های متفاوتی هدیه داده شده است.همه ما در یک یا چندین رشته جوهره ی خاصی در رسیدن به اهداف و رویاهایمان داریم اما کمبودی که درما وجود دارد این است که نمی توانیم توانایی ها و استعدادهای درونمان را تشخیص دهیم.اولین قدم، کشف کردن چیزی است که شما واقعاً در آن خوب هستید، سپس باید روی آن کار کنید. قدردانی کردن از استعدادهایتان و فرض اینکه همه مردم به خوبی شما هستند کار خیلی ساده ایست. اما شاید گزینه ی اصلی این نباشد.



ادامه مطلب ...

رمز موفقيت، شانس نيست بلكه در استفاده از توانايي و مهارت در عمل است. يكي از مهمترين رموز موفقيت در زندگي و كار برخورداري از اطلاعات بيشتراست. وقتي دانش و اطلاعات شما بيشتر باشد، تصميم بهتری اتخاذ مي‌كند كه اين هم به نفع شماست و هم به نفع سازمان يا شركت شما. سي سال پيش كه تلفن همراه، فكس، اينترنتي در ميان نبود و كامپيوترها به اين اندازه نبودند. اما سي، پنجاه يا حتي صد سال پيش مي‌توانستيد افرادي را بيابيد كه در كار و زندگيشان موفق بوده‌اند.



ادامه مطلب ...
18 / 7 / 1390برچسب:, :: 8:28 ::  نويسنده : محمد امینی

زمانی كه كودكی بتواند بدون توقع و انتظار از دیگران كاری را آغاز كند و بكوشد تا آن را به اتمام برساند ، می‌گوییم، «اعتماد به نفس» دارد. كودك از همان ابتدا كه شروع به شناخت خود و محیط پیرامونش می‌كند، به قدرت و توانایی خود برای تسلط بر محیط و اطرافیان خود آگاه می‌شود.
هنگامی كه كودك به مرحله‌ای از رشد بدنی خود می‌رسد كه بتواند روی پاهای خود بایستد و چندقدمی نیز راه برود ، در حقیقت مطالب بسیاری آموخته است. او به تدریج و با رشد سایر توانمندی‌های خود درمی‌یابد كه قادر به انجام كارهای بی‌شماری است.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


parsskin go Up